Heeft u een klacht

Bent u niet tevreden over Wijnkopers Martin, dan horen we dit graag. Wijnkopers Martin is voor ons een hobby, die inmiddels groter gegroeid is. Wij blijven het klantcontact graag op nummer 1 zetten. Echter er kan altijd iets zijn waar u niet zo tevreden over bent. Wij horen dat graag als eerste van u, zodat wij weten wat er speelt.

Ten aanzien van de wijn: 

Wijn is en blijft een natuurproduct, dus er kan weleens een fles niet in orde zijn; dat kan met elke wijn gebeuren. 

Stel dat u dat treft bij een fles wijn van Wijnkopers Martin, dan kunt u dat ons laten weten. Echter als u bv. de derde fles uit dezelfde doos open maakt, die niet zuiver is, neemt u dan gelijk met ons contact op en bewaar altijd de fles. We willen zelf de wijn keuren/ proeven en onderzoeken wat er aan de hand zou kunnen zijn. 

Heeft u de fles niet meer of wacht u langer dan 2 dagen om ons de fles te brengen, kunnen we helaas niets meer voor u betekenen. Wij missen dan tevens een serienummer van de fles, die wij nodig hebben om bij de wijnmaker te verifiëren welke wijn uit dezelfde serie ook een probleem heeft.